OGŁOSZENIE
Remont – konserwacja elementów drewnianych dachu i stropu oraz wymianę pokrycia dachu budynku Kościoła pw. Najświętszego Serca Pana Jezusa w Walawie
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA:
„Remont – konserwacja elementów drewnianych dachu i stropu oraz wymianę pokrycia dachu budynku Kościoła pw. Najświętszego Serca Pana Jezusa w Walawie”
ZAMAWIAJĄCY:
Parafia Rzymskokatolicka pw. Najświętszego Serca Pana Jezusa w Walawie,
Walawa 63, 37-716 Orły, gmina Orły, powiat przemyski, województwo podkarpackie.
KONTAKT:
Ks. Proboszcz Zbigniew Jakieła – tel.: 663 237422
Jan Szeremeta – tel.: 691 920 257
TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
1. Zamówienie udzielane jest w trybie postępowania ofertowego.
2. W uzasadnionych wypadkach, w każdym czasie, przed upływem terminu składania ofert, Zamawiający może zmodyfikować lub uzupełnić treść zapytania ofertowego do terminu składania ofert.
3. Złożenie oferty jest jednoznaczne z zaakceptowaniem bez zastrzeżeń treści niniejszego zapytania ofertowego.
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Zamówienie pn.: „Remont – konserwacja elementów drewnianych dachu i stropu oraz wymianę pokrycia dachu budynku Kościoła pw. Najświętszego Serca Pana Jezusa w Walawie”.
Lokalizacja obiektu: dz. nr ewid. 193/1, obr. Walawa, jedn. ewid. Orły.
Obiekt objęty ochroną konserwatorską na podstawie wpisu do rejestru zabytków pod nr A-88 decyzją z dnia 02.06.2004 r.
Zadanie dofinansowane ze środków Rządowego Programu Odbudowy Zabytków w ramach Polskiego Ładu.
Przedmiotowy budynek został poddany remontowi - konserwacji w 2004/5 r.– wykonano część robót zatwierdzonego programu. Z uwagi na trudną sytuację finansową parafii nie wymieniono pokrycia dachu. Planowane roboty budowlane objęte przedmiotem zamówienia zgodnie z decyzją pozwolenie na budowę nr 428/2015 z dnia 10.11.2015 r oraz dokumentacją projektową stanowiącą integralną część decyzji.
Planuje się wykonanie następujących robót:
a) zerwanie fragmentami pokrycia starego z blachy ocynkowanej z wyłączeniem kopuły;
b) na powierzchni odkrytej dokonanie szczegółowych oględzin elementów drewnianych: krokwi, deskowania/łat, płatwi pośrednich i płatwi namurnicy i zaznaczenie miejsc wymagających naprawy;
c) oczyszczenie elementów drewnianych, wstawienie fleków ewentualnych dobitek;
d) po oczyszczeniu i naprawach elementy drewnianej konstrukcji dachu powinny być dokładnie zaimpregnowane;
e) na tak przygotowanym fragmencie planuje się pokrycie blachą miedzianą;
f) wykonanie wymiany orynnowania;
TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA:
31.10.2024 r.
OKRES GWARANCJI:
Wykonawca udzieli Zamawiającemu 36-miesięcznej gwarancji na wykonane roboty budowlane od daty protokolarnego odbioru końcowego prac.
MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT:
1. Ofertę należy złożyć w osobiście formie pisemnej w Kancelarii Parafialnej - Parafia Rzymskokatolicka pw. Najświętszego Serca Pana Jezusa w Walawie, Walawa 63, 37-716 Orły, w nieprzekraczalnym terminie do dnia 16.05.2024 r., do godz. 17:30.
O zachowaniu terminu decyduje moment złożenia oferty do siedziby Parafii.
2. Dni i godz. otwarcia Kancelarii Parafialnej: od poniedziałku do soboty- 7:30 – 17:30.
3.Oferty winny być złożone w zamkniętym, nieprzeźroczystym opakowaniu oznaczonym w sposób gwarantujący nienaruszalność. Koperta powinna być oznaczona: OFERTA na „Remont – konserwacja elementów drewnianych dachu i stropu oraz wymianę pokrycia dachu budynku Kościoła pw. Najświętszego Serca Pana Jezusa w Walawie”.
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
a) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał min. 5 robót budowlanych polegających na remoncie lub przebudowie dachu lub wykonaniu elewacji oraz 1 robotę budowlaną polegającą na renowacji kopuły przy zabytku nieruchomym wpisanym do rejestru zabytków – w tym 1 zadanie o wartości min. 500 000,00 zł.
Ocena spełniania warunku określonego w ust. l pkt 1) prowadzona będzie w oparciu o wykaz usług wraz z załączonymi dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie usług (np. w formie protokołów odbioru, zaświadczeń urzędowych, listów rekomendacyjnych podpisanych przez inwestora itp.) według kryterium spełnia/nie spełnia. Brak dokumentów potwierdzających wymagane warunki spowoduje wykluczenie oferenta.
2) dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. skierują do wykonania zamówienia co najmniej jedną osobę posiadającą odpowiednie kwalifikacje do realizacji przedmiotu zamówienia, w szczególności, która:
a) posiada doświadczenie określone w art. 37 c Ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami, która:
- posiada kwalifikacje w zakresie kierowania i nadzorowania prac remontowych w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, prowadzonych w obiektach zabytkowych oraz posiada min. 10-letnie doświadczenie w przedmiotowym zakresie;
- w okresie ostatnich 5 lat sprawował funkcję kierownika budowy nad min. 2 zadaniami polegającymi na remoncie lub przebudowie lub konserwacji dachu oraz wykonania lub renowacji elewacji budynku przy zabytku nieruchomym wpisanym do rejestru zabytków - w tym 1 zadanie o wartości min. 500 000,00 zł
b) posiada doświadczenie jako wykonawca robót budowlanych przy zabytku nieruchomym zgodnie z warunkami dotyczącymi zdolności technicznej i zawodowej.
Ocena spełniania warunku określonego w ust.l pkt 2) prowadzona będzie w oparciu o wykaz osób skierowanych do wykonania zamówienia, wraz z dołączonymi dokumentami zawierający informacje o posiadanym wykształceniu i doświadczeniu poszczególnych osób, według kryterium spełnia/nie spełnia. Brak dokumentów potwierdzających wymagane warunki spowoduje wykluczenie oferenta.
3) przeprowadzą wizję lokalną w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego tj. 19.04.2024 r. w godz. 9:00 – 12:00, po uprzednim kontakcie telefonicznym. Odbycie wizji lokalnej winno być potwierdzone pisemnym poświadczeniem jej odbycia. Złożenie oferty bez poświadczenia będzie skutkować odrzuceniem oferty.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy posiadający niezbędne doświadczenie do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia określonego w niniejszym postępowaniu. Zamawiający zastrzega sobie prawo weryfikacji doświadczeń Oferenta.
OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY:
1. Zamawiający zastrzega dla oferty formę pisemną pod rygorem nieważności.
2. Oferta powinna być sporządzona w języku polskim i podpisana przez osobę uprawnioną do reprezentacji Wykonawcy lub posiadającej odpowiednie pełnomocnictwo, na formularzu oferty stanowiącym Załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.
3. Wszystkie dokumenty załączone do oferty winny być przedstawione w formie oryginałów lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
4. Do oferty należy dołączyć:
a) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw wykluczenia wg załącznika nr 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców (dotyczy również wspólników spółki cywilnej), oświadczenie składa każdy z wykonawców.
b) dokumenty potwierdzające umocowanie osoby składającej ofertę do reprezentowania Wykonawcy, np. aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub odpis z Krajowego Rejestru Sądowego, pełnomocnictwo itp.
c) wykaz robót budowlanych wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których prace zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te prace zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego prace były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów -oświadczenie wykonawcy - w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu. Wzór wykazu usług stanowi załącznik nr 3 do postępowania;
d) wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Wzór wykazu osób stanowi załącznik nr 4 do postępowania;
e) kopie uprawnień lub dyplomów, niezbędnych do wykazania warunków udziału w postępowaniu w odniesieniu do osób kierowanych do wykonania zamówienia;
f) w przypadku oferty wspólnej należy dołączyć pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców składających ofertę wspólną (jeżeli dotyczy).
5. Zamawiający przewiduje możliwość poprawienia oczywistych omyłek w treści oferty, uzupełnienia lub wyjaśnienia treści oferty wyłącznie na wezwanie Zamawiającego skierowane do danego Wykonawcy. Poprawki, uzupełnienie lub wyjaśnienia nie mogą prowadzić do negocjacji treści oferty.
6. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień lub uzupełnień dotyczących treści złożonych oświadczeń i dokumentów.
UBEZPIECZENIE:
Zamawiający wymaga od wykonawcy, z którym podpisze umowę, dokumentów potwierdzających, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną minimum 500 000 zł.
KRYTERIUM OCENY OFERT:
1. Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie następujące kryterium oceny ofert:
cena ofertowa – 100%
Poszczególnym ofertom zostaną przyznane punkty za cenę w skali 1-100 obliczone według wzoru:
,,Pc" : Najniższa cena oferowana brutto
-- x100
Cena oferty badanej brutto
Przyznane punkty zostaną zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku.
2. Jeżeli ceny dwóch lub więcej ofert będą takie same, to dla Wykonawców, którzy je złożyli będzie zastosowana procedura wezwania do złożenia ofert dodatkowych.
3. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w pierwotnie złożonych ofertach.
4. Jeżeli oferty dodatkowe będą posiadały taką samą cenę - Zamawiający ustali najkorzystniejszą ofertę w wyniku negocjacji cenowych z poszczególnymi Wykonawcami, którzy złożyli te oferty.
5. W okresie dokonywania oceny możliwe będzie przedłużenie terminu związania ofertą przez Wykonawców samodzielnie lub na wniosek Zamawiającego jednak nie więcej niż o kolejne 30 dni.
6. Brak pisemnej zgody na przedłużenie terminu związania z ofertą na wniosek Zamawiającego skutkować będzie wykluczeniem Wykonawców.
Pozostałe ustalenia i wzory dokumentów znajdują się na stronie beneficjenta: walawa.przemyska.pl
Walawa, 15.04.2024r